Slotegrator стикається з OneTouchSlotegrator поспілкувався з керівником відділу продуктів OneTouch Мадісом Раусом, щоб дізнатися більше про те, як розробник ігор вирвався на передові позиції в індустрії та які очікування у компанії на майбутнє. OneTouch є розробником високоякісного мобільного контенту для iGaming. Заснована в 2015 році, компанія присутня на регульованих ринках по всьому світу, має офіси в Естонії, Україні, Іспанії, Мальті та на Філіппінах і часто згадується в багатьох статтях новин про казино. Акцент компанії на інтерактивність в один дотик привернув увагу гравців: середній гравець робить понад 3000 ставок та проводить понад 800 хвилин в ігровому процесі щомісяця, повідомляє https://karusel2019.com/bonus/bezdepozitnij-bonus-cosmolot/. Slotegrator поспілкувався з керівником відділу продуктів OneTouch Мадісом Раусом, щоб дізнатися, як компанія так швидко досягла успіху і як вона планує зберегти свій імпульс у майбутньому. Мадіс Раус розповів про цілі компанії та фактори її успіху. Він наголосив на важливості мобільних ігор для казино як напряму розвитку. Крім того, під час інтерв'ю Мадіс обговорив використання мобільних пристроїв та ігровий процес як частину повсякденного життя. Він зазначив, що кількість компаній, які розробляють ігри для мобільних операційних систем, невпинно зростає. Тому дуже важливо потрапити до цільової аудиторії. Інтерв'юваний також розповів про стратегію, яку компанія використала для розвитку. Він зазначив, що спочатку продукція була націлена на різні ринки без прив'язки до будь-якої конкретної юрисдикції. Компанія досягла хороших результатів і отримала чудові відгуки з різних ринків. Однак Мадіс Раус зазначив, що гравці різняться. Здебільшого це стосується демографії. Різні покоління віддають перевагу різним продуктам казино. Наприклад, гравці з покоління міленіалів та покоління Z шукають більше соціального досвіду, ніж їхні старші колеги. Саме тому широкий вибір ігор є обов'язковою умовою будь-якого казино. Що ще цікавіше, найбільший дохід приносять гравці, які обирають класичні ігри казино, такі як блекджек, баккара та рулетка, але кількість гравців у слоти також зростає. В результаті компанія зосередилася на захоплюючих слотах, простих та цікавих. Говорячи про маркетингову стратегію, Мадіс Раус зазначив, що не існує універсального підходу. Бонуси, як і раніше, є одним з основних методів залучення та утримання гравців в онлайн-казино. Він додав, що багато брендів зараз використовують інструменти та методи гейміфікації, щоб залучити більше користувачів. Інтерв'юований порушив питання про ігри в живому казино та їх майбутнє. За його словами, очікується, що більшість користувачів, які спробують живі ігри, стануть постійними гравцями. Мадіс Раус в статті розповів про вплив глобальної пандемії на бізнес та пошук нових можливостей. Він підтвердив, що відсутність живих заходів позначилося на розвитку бізнесу, налагодженні контактів та комерційних можливостях усієї індустрії. Водночас онлайн-сектор не сильно постраждав від пандемії та кризи. Навпаки – деякі компанії відзначають зростання доходів.
|
Последние новости
Последние комментарии
|
Подробнее...